replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月20日星期二

Hoe Snoopy belandde op Omega Speedmaster Dial

Het is geen geheim dat er naast bloggen over horloges voorfratellowatches.com , Ik hou ook van om horloges te verzamelen - vooral iconische horloges zoals Rolex GMT-Master, Audemars Piguet Royal Oak, Rolex Datejust en, natuurlijk, de Omega Speedmaster Professional. Ik ben eigenaar van een aantal van de laatste model. Sinds ik mijn eerste Speedmaster gekocht (meer dan 15 jaar geleden) heb ik verslaafd aan dit horloge. Niet alleen ik hou van het ontwerp van deze chronograaf (een van de meest schone chronograaf wijzerplaten rond); Ik hou ook van de verbinding met de Apollo-ruimtevaartprogramma.
Zoals u weet, heeft Omega een flink aantal limited editions gebaseerd op de originele Speedmaster Professional geproduceerd. Sommigen houden van deze limited editions, anderen niet. Echter, het feit is dat sommige van deze limited editions waardeer in marktwaarde heel goed na een paar jaar. Eén van deze modellen is de Omega Speedmaster Professional "Snoopy Award." Mijn professionele carrière begon rond de tijd dat dit model werd geïntroduceerd (2003), dus het was slechts een gebrek aan fondsen die mij belet te kopen Speedmaster Snoopy toen. Sindsdien heb ik verlangde naar één, maar ook gemerkt dat de afgelopen jaren steeds moeilijker te vinden werden ze, in ieder geval voor een redelijke prijs. Onlangs, heb ik besloten om voor te gaan, ondanks de hoge prijs (in vergelijking met die van een standaard Omega Speedmaster Professional). Ik gerechtvaardigd de aankoop door mij te vertellen dat hoe langer ik wacht, hoe duurder het zou krijgen, hoe dan ook, toch? U kunt lezen over de inspanningen die ik heb gemaakt om de Speedmaster Snoopy te verkrijgen hier . Na het tonen van mijn kostbare nieuwe Speedmaster Professional met een Snoopy (omgezet in een astronaut) voor sommige mensen, een aantal van hen vroeg waarom ik wilde een stripfiguur op de wijzerplaat van mijn horloge. Ik was al op de hoogte dat veel mensen hadden dit perceptie van de Speedmaster met de Snoopy wijzerplaat, ook gezien het feit dat het in eerste instantie werd verkocht aan een veel vrouwen (vrouwen lijken Snoopy houden veel).
Omega Speedmaster Snoopy dial - hoek
Als u een Speedmaster aficionado als goed, en je weet een ding of twee over de Apollo-missies, je waarschijnlijk al bekend bent met het gebruik van Snoopy door de NASA. In 1968, NASA koos de beroemde brak als een icoon te fungeren als een soort van "waakhond" over zijn missies. In hetzelfde jaar, de NASA besloten om een ​​echte zilveren Snoopy pin samen te gebruiken als een teken van waardering voor de NASA werknemers en contractanten met een eervolle vermelding letter en een ondertekende ingelijst Snoopy certificaat.Elk van de sterling zilveren Snoopy label pinnen is gevlogen tijdens een NASA-missie. Cartoonist Charles M. Schulz, die de "Peanuts" comic strip (met Snoopy en Charlie Brown) creëerde was een aanhanger van de NASA Apollo-missies en is overeengekomen om hen te laten "Snoopy de astronaut" te gebruiken zonder kosten en zelfs trok de Snoopy cijfer voor de zilveren label pin.
Silver Snoopy Award - pin
In mei 1969, de Apollo 10 missie vloog naar de maan om de laatste controles doen om voor de volgende missie, Apollo 11, om te landen op de maan. De Apollo 10 missie vereist de LM (maanlander) aan het oppervlak van de maan controleren vanuit de buurt en "snoop rond" naar een landingsplaats voor Apollo 11. vind Vanwege dit, de Apollo 10 bemanning (Gene Cernan, John Young en Thomas Stafford) uitgeroepen tot de LM "Snoopy". de Apollo CM (bevelmodule) kreeg de bijnaam "Charlie Brown." Fast-forward naar 1970. In de tussentijd had de mens voet op de maan zetten, en ongeveer een jaar later, de Apollo 13 missie was bedoeld om een ​​ander team van NASA astronauten naar de Maan (Lovell, Swigert en Haise) te brengen. Het doel van de missie was om een ​​bepaald gebied op de maan genaamd de Fra Mauro formatie ontdekkingsreiziger. Het zag er niet zo ver te krijgen, want er was een explosie aan boord van de service module op ongeveer 200.000 mijl afstand van de aarde.
bekijk meer rolex replica en replica Bell & Ross

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex